Corectitudine, transparență și control!

Corectitudine, transparență și control!

Dec 12, 2023


Într-o afacere, oricât de placută ar fi, poți  întâmpina multe probleme când vine vorba de administrare. De câte ori ți s-a întâmplat ca socoteala de acasă să nu bată cu cea din magazia sau stocul restaurantului tău si să observi anumite neconcordanțe? Un studiu arată că circa 60% din pierderile înregistrate din furturi au fost generate de angajați și 30% de clienți. Restul de 10% din aceste pierderi au fost puse pe seama greșelilor administrative.

Soft-urile noastre Rkeeper oferă o soluție completă pentru administrarea rapidă și fără erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, fast-food-urilor, cantinelor, ceainăriilor, pizzeriilor și a tuturor celorlalte unități de servire din domeniul HoReCa, indiferent de dimensiuni.

De asemenea vă ofera un sistem de stocuri exact, un sistem de fidelizare clienți si promotii precum și numeroase facilități care vor ușura munca utilizatorilor. Din punctul de vedere al administratorilor, softul oferă atat rapoarte financiar-contabile cât și rapoarte pentru analiza de marketing.

Managerul are posibilitatea oricând să genereze un raport privind soldurile produselor și să efectueze imediat un audit în bar, bucătărie sau depozit.

Sistemul R-Keeper este capabil să calculeze scheme de furt, astfel, programul monitorizează frauda și determină autorii. Schemele create pentru munca personalului sunt atât de rigide încât implementarea fraudei necesită o mulțime de manipulări care nu pot trece neobservate de manager. Conexiunile suspecte pot fi urmărite folosind o serie de rapoarte.

Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania


x
Acest website folosește cookies. Detalii. Ok