Meniul unui restaurant este cartea de vizită a localului.

Meniul unui restaurant este cartea de vizită a localului.

2023-08-10


Meniul reprezintă inima oricărui restaurant de succes, este cartea de vizită a chef-ului, reflectă tema, ambianța și stilul localului și, mai mult decât orice alt element care construiește un bussines în Horeca, te ajută în lupta cu concurența.

Meniul introduce oaspetele în bucătăria ta și începe să vândă preparate înaintea ospătarului.

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să-ți faci meniul vândut:

✅ Ia în considerare caracteristicile audienței tale: ce preferă invitații tăi, ce influențează alegerea lor? De exemplu, într-o micuță cafenea de familie, meniul ar trebui să fie ușor și clar, iar într-un restaurant cu specific frantuzesc, meniul trebuie să fie sofisticat și elegant.

✅ Ai grijă de confortul oaspeților tăi. Nu face meniul voluminos - alegerile meniului nu trebuie să fie copleșitoare pentru client. Dacă meniul este prezentat digital, fă navigarea prin el simplă și convenabilă.

TIPS - un client preferă să ia o decizie legată de ceea ce va comanda într-un interval de maxim 120 de secunde. Meniul trebuie parcurs în aceste două minute.

✅ Transformă meniul într-o reclamă la fiecare preparat! Adaugă epitete delicioase descrierilor care vor "aprinde" papilele gustative ale oaspetelui: suculente, crocante, fragede, răcoritoare, saturate, picante etc.

Și pentru a verifica periodic profitabilitatea meniului, folosește programul de gestiune stocuri  StoreHouse by #Rkeeper. Cu el poți calcula rapid costul preparatelor și planifica întregul meniu în funcție de sezon.

Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania