Contabilitate completă pentru orice configurație de afacere din domeniul HoReCa.StoreHouse!

Contabilitate completă pentru orice configurație de afacere din domeniul HoReCa.StoreHouse!

2024-01-12


Cum te ajută Rkeeper Store House?

Gestionează marfa din stoc, analizează trasabilitatea mărfurilor, vizualizează în timp real situația stocurilor, deoarece aceasta se actualizează la fiecare mișcare de stoc (vânzare, intrare, inventar etc.).

  • Generarea automată de rapoarte de gestiune, NIR, registrul de casă, rapoarte obligatorii (Z și X) și raportul de producție;
  • Vizualizarea în timp real a consumului de materii prime și produse finite în raportul de producție;
  • Scăderea automată din gestiune, pe baza rețetelor, a ingredientelor ce compun mâncărurile vândute;
  • Automatizarea procesului de inventariere a stocului de materii prime;
  • Generarea de analize de performanță a produselor comercializate și a operatorilor restaurantului;
  • Transfer facil de produse între gestiuni, în cazul mai multor locații care comercializează aceleași produse;
  • Posibilitatea de conectare la un program de contabilitate, astfel introducând o singură dată datele;
  • Introducerea și editarea meniului direct în interfață, cu categorii de produse și imagini de referință, pentru o căutare mai ușoară;
  • Posibilitatea de a aplica discount-uri notelor de plată și de a face încasare parțială prin metode de plată diferite la aceeași masă;
  • O interfață ușor de folosit, optimizată pentru dispozitive touchscreen, care poate fi utilizată simultan de mai mulți operatori din locații diferite în rețea;
  • Logare securizată prin cod de acces unic pentru fiecare angajat;
  • Notificări despre gradul de ocupare al meselor și statusul comenzilor afișate direct în program, pentru eficientizarea servirii și eliberării meselor;
  • Generarea rapoartelor de vânzări și a raportului Z de închidere zilnică.

Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania