Rkeeper CRM - Programul de fidelizare clienti

Rkeeper CRM - Programul de fidelizare clienti

Prin modulul de fidelizare clienti, Dumneavoastra puteti emite fiecarui client cate un card magnetic, care poate fi folosit pe post de card de debit, credit, sau card de bonusuri. In cazul cardului de credit, clientul mai intai consuma, apoi depune banii pe cont. In cazul celui de debit, clientul mai intai depune banii si consuma de suma disponibila pe card. Puteti crea bonusuri pentru clientii Dumneavoastra. La fiecare consumatie, clientului i se atribuie pe card anumite puncte, prin care, mai tarziu, poate sa plateasca o alta consumatie, sau sa-si aleaga un produs disponibil doar prin punctele bonus. Modulul de fidelizare se leaga cu programul standard de gestiune restaurant, iar cardul de client se trece prin cititor inainte de inchiderea notei de plata. Cardurile de fidelizare pot fi personalizate pentru fiecare restaurant in parte.
Acest program este foarte util si pentru retelele de restaurante, ce vor sa-si atraga clientii prin promotii. Restaurantele pot avea o baza de date centralizata, pentru ca clientii sa beneficieze de reduceri si promotii in timp real in oricare restaurant din retea.

Asadar, acest modul va permite:

- Sa atrageti clientii prin reduceri si promotii personalizate

- Sa tineti o baza de date a clientilor fideli

- Sa va creati o imagine (brand) mult mai buna a restaurantului

- Sa urmariti consumatiile clientilor fideli si sa definiti reduceri

- Sa creati campanii de marketing complexe

x
Acest website folosește cookies. Detalii. Ok