Shelter - Software pentru hoteluri

Shelter - Software pentru hoteluri

Shelter - Software pentru hoteluri

Sistemul Shelter este un sistem profesional de management pentru unitățile de cazare de diferite tipuri: hoteluri, moteluri, pensiuni, complexuri hotel-restaurant, centre de recreere. Programul permite automatizarea procesului de rezervare, cazare, eliberare, operațiuni cu conturile vizitatorilor, etc. Mai mult de 1100 unități ale industriei hoteliere din Europa și Asia folosesc cu succes și eficient sistemul Shelter.

 

Capabilitățile sistemului:

Sistemul de management pentru hoteluri rezolvă următoarele probleme cruciale:

  • Automatizarea serviciilor de rezervare și cazare
  • Managementul resurselor interne ale hotelului
  • Suport pentru sistemul de plată fără numerar pentru vizitatori și clienți
  • Automatizarea operațiunilor de zi cu zi
  • Întreținerea bazei de date cu vizitatori
  • Analiza factorilor operaționali ai hotelului
  • Interacțiunea cu alte sisteme

 

Sistemul de management Shelter suportă conturi ierarhice (folio) cu opțiunea configurării de restricții pentru plăți, restituiri și transferuri, cu perceperea plăților atât la prestarea serviciilor cât și automat. Serviciile de restaurant, apelurile telefonice și serviciile TV cu plată sunt incluse automat în factura unui client.

 

Vânzarea de servicii se realizează în pachete compuse cu opțiunea reevaluării repetate a costurilor reale (tarife și pachete tarifare), înregistrarea istoricului vizitatorilor și istoricul de tranzacții avute, rezervări individuale, de grup și speciale pe tip de cameră sau pe cameră.

 

Pachet flexibil de funcții

Sistemul Shelter constă dintr-un set de module și baza acestuia, care asigură integrarea și delimitarea drepturilor de utilizator. Această soluție permite configurarea flexibilă a stațiilor de lucru cu funcțiile necesare, extinderea și înlocuirea funcțiilor fără a recompila sistemul. Acestea pot fi front desk, departamentul de rezervări, casieria, departamentul de contabilitate, responsabilul financiar, managerul de întreținere sau administratorul IT.

 

Peste 1100 hoteluri din Europa și Asia folosesc cu succes sistemul de management Shelter.

 

Versiunea Lite a sistemului

UCS a lansat versiunea de buget a sistemului de management Shelter pentru mini hoteluri cu o capacitate de până la 35 de camere, având un set limitat de funcții în comparație cu versiunea completă.

 

Integrarea cu sisteme de yale

Operațiunile cu cartele inteligente, cartele cu bandă magnetică etc., care sunt subdivizate funcțional în chei electronice și cartele de vizitator, sunt operaționale în sistem.

 

Shelter suportă integrarea cu multe sisteme de blocare: Adel Locks, Bonwin, Cisa, Inhova, Hune, Kaba, Onity, Orbita, Salto, Tesa, Timelox, VingCard (Norweq).

 

Interfețe cu sisteme de rezervare

Sistemul Shelter poate fi integrat cu sistemul ReserveMaster, care permite plata rezervărilor de la terminale, și cu Channel Management WuBook, un sistem de management vânzări care permite administrarea directă din Shelter a canalelor de vânzare precum Booking.com, HRS, Hotel.de, Expedia, Budgetplaces, Venere, Agoda, OKTOGO, Hostelworld, Hostelbookers, Sabre Orbitz, InItalia, TravelEurope, Atrapalo, Escapio, BBPlanet, Spendia, HostelsClub și multe altele.

 

Automatizare integrată pentru hoteluri

Toate produsele software UCS pot fi integrate unele cu celelalte. Aceasta permite proprietarilor să administreze ușor un hotel folosind următoarele soluții:

  • Shelter, nucleul sistemelor de management pentru hoteluri
  • R-Keeper, folosit pentru restaurante/ baruri
  • Abonement, folosit pentru zone SPA

 

Avantajele abordării comprehensive la automatizare sunt evidente – management simplu, procese operaționale transparente și documentare, control fiabil în toate zonele funcționale.